معرفی کتاب و فیلم برگزیده

در این وبلاگ کتاب و فیلم برتر معرفی میشود .

معرفی کتاب و فیلم برگزیده

در این وبلاگ کتاب و فیلم برتر معرفی میشود .

دژ دیجیتالی

دژ دیجیتالی

نویسنده: دن براون

مترجم :حسن زیاد لو

نشر : زهره

قیمت :۶۵۰۰ تومان

سوزان فلچر ریاضیدان نابغه و سرپرست بخش رمز نگاری آژانس امنیت ملی٬ خود را در مقابل یک کد غیر قابل شکستن میابد که حتی در مقابل ابر کامپیوتر رمز شکن ۳ میلیون پردازه ای ان .اس .ای هم مقاومت میکند.این کد به وسیله یک رمز نگار ژاپنی ـانسی تانکادوـ که سابقه فعالیت در ان.اس.ای را داشته است٬نوشته شده است.هدف تاکاندو از این کار دفاع از حریم شخصی مردم در مقابل جاسوسی آژانس امنیت ملی میباشد.

سوزان به همراه نامزدش که یک زبان شناس خبره است باید راهی برای توقف انتشار کد بیابد.

دن براون نویسنده شهیر امریکایی در این کتاب نیز مانند سایر نوشته هایش خواننده را درگیر ماجراهای بسیار کرده و در خلال رمانی بسیار جذاب ٬ ضمن پرده برداری از بسیاری از اسرار سیاسی و علمی ٬ اموختههای زیادی هم به خواننده هدیه میکند .

توضیحات پشت جلد خیلی کامله.... منم اگر بخوام مطلبی اضافه کنم همین هست که اگر کتاب رو شروع کنی تا زمانی که تموم نشده نمی تونی زمین بگذاریدش... مخصوصا صد صفحه اخر ... به نظر من کتاب راز داوینچی جالب تر بود ولی این همه به اندازه خودش مهیج و هیجان اور هست  ...

و ارزش خرید رو داره ...

سبک نگارش دقیقا مثل نگارش راز داوینچی است به این تفاوت که فوت نوت ها یا همون پا نوشته های مترجم ادم رو گیج نمیکنه ....

یه نکته جالبی که من در این دو کتاب متوجه شدم این هست که نویسنده با مهارت فراوان ۴۵۰ صفحه کتاب می نویسد در حالی که دارد فقط وقایع یک روز رو توضیح میدهد...

در ضمن من حس میکنم بخشی از کتاب سانسور شده !!

کتاب در یک هفته دو بار تجدید چاپ شده است.

پی نوشت: نمیدونم چرا عکس روی جلدی که برای ترجمه فارسیش گذاشتن انقدر بی محتواس..من ترجیح دادم عکس روی جلد اورجینالش رو بگذارم .

شما می تونید این کتاب رو از اینجا دانلود کنید ! (حدود ۶۰ صفحه اولش هست )

نوشته شده توسط :گیلاسی Smiley

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:26

پس اگر کتاب سه تفنگدار رو بخونی چی میگی!‌ الکساندر دوما فقط وقایع یک مهمونی دو ساعته رو در ۱۰۰۰ بله هزار!‌ صفحه نوشته!!

نخوندمش ...
کتابش قشنگه ارزش خرید داره ؟

لیلی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:33

این یکی رو میتونی تایید نکنی. به خاطر همون لو دادن و اینا! من هر کتابی از این دن براون گیرم اومد خوندم و دیگه آخری رو میخواستم درسته بندازم تو تنور. چون بعد از همون سومی دیگه معلوم بود که همیشه قاتل همون مردیه که از همه مهربان تر و خوش قیافه تر و پدرانه تره. نمیدونم به نظر تو هم همین جور اومد یا نه؟‌
راستی از اون نظر قبلیم منظورم ایراد نبود!‌ خودمم هم اون کتابو کامل نخوندم!‌ یکی برام تعریف کرده!‌ فقط از حرف تو یاد اون کتاب افتادم.

اره سبکش تابلوه..مث انتقادی که به کتابهای م .مودب پور میکردن.کاراکترها باهوش و به قول تو ادم خوبه شخصیت منفی میشد یهوی !
کدوم کتاب ..یادم نیس که (:*
میدونم عزیزم.

لیمو شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:39 http://limokocholooo.blogfa.com

سلام گیلاسی خانم این کتاب رو خوندم قشنگ بود ولی موقع خوندنش احساس میکردم دارم ریاضی میخونم
کتابی نیست که آدم دلش بخواد دو بار بخوندش
راسبی گیلاسی خانم اگه خبری از کتاب فرشتگان و شیاطین
دن براون پیدا کردین لطفا اینجا بگین ممنون میشم
خیلی ایده این وبلاگ کار قشنگی بود

سلام عزیزم
اره راس میگی خود منم یه جاهیا رو مجبور بودم یادداشت کنم تا یادم نره (؛*
حتما من پیگیرش هستم...
قربونت عزیزم

لیلی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:58

سه تفنگدار خیلی قشنگه ولی خریدن و بعدم تازه خوندنش یه چیزایی حوالی از جان گذشتگیه!!!‌ ده جلد هست!‌ من فقط چهارتای اولش رو خوندم!‌ هیچ نویسنده ای نمیتونه به اندازه الکساندر دوما شخصیت خلق کنه و حتی یکی رو هم یادش نره و همه رو توی داستان شرکت بده!!‌

ده جلد !! موضوعش عاشقانه هست ؟ اگه کتاب جالبی باشه میرم دنبالش...دوس دارم اینطور کتابا رو....
نویسنده باهوشیه..

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:06 http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد